Tränar mot mål

ph: jag
 
Jag har verkligen fått in känslan för träningen igen. Körde 30 minuter på bandet vid 15.00 tiden idag och nu har jag kört 30 minuter igen. Efter en kaffe så ska jag köra 60 minuter, efter det är jag klar för idag. Jag har satt upp ett mål och det är att förlora 2cm runt midja och höft på en månad så det är hårdträning som bara fan för mig. Har inte velat skriva det hr eftersom att många reagerar negativt på sånhär men vad fan, jag bryr mig inte om andra när det gäller min kropp. 
 
 
Det är såhär. Jag är en person som MÅSTE sätta upp ett mål på tid för att jag ska lyckas, måste ha någonting att kämpa för, någonting att se fram emot just därför gör jag på detta sättet. Jag vill även bli mindre så det är ett perfekt mål. Så nu kan jag inte sitta här längre, dags att hoppa på bandet igen. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0