5 är min sista siffra för idag


ph: jag - du har verkligen ett hjärta av guld älskling

Gomorgon kanske jag inte borde säga. Vaknade vid 10.00 tiden, men har myst fram tills nu med älskling. Matilda kommer hit om ungefär 20 minuter eller liknande. Då är det dags för att hoppa in i en dusch och få ordning lite på mitt rum, kan ju behövas det också:) Ikväll kanske det blir bio med Matilda men det är inte hundra än, vi får väl se vad som sker. Nu ska jag försöka få bort det onda i magen, haha. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: max

haha goa du, 5<3<3<3<3

2012-02-04 @ 16:27:00
Postat av: Anonym

Har en tävling på min blogg där jag lottar ut iphone skal och det skulle vara super kul om du ville vara med :) Du hittar hur du tävlar här: http://lifeofmarcusw.myshowroom.se/tavling-%E2%80%93-vinn-iphone-skal/#comment



Lycka till! :D

2012-02-04 @ 16:41:35
Postat av: rebecca

Vad fan har ni gjort när sängen ser ut sådär....

2012-02-05 @ 11:44:41
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0