Alla ♥ dag - tack för allt älskling


ph: jag tidigar idag.


Hur har eran alla hjärtans dag varit? Min blev helt perfekt.
Älskling kom till mig ungefär 17.30 då det stod hjärtformade ljusstakar och andra ljus på bordet och fint dukat pch med en ros till honom. Han älskade maten vilket var otroligt bra. Själv fick jag ett jätte sött kort och en ros av honom, (kan visa imorgon för just nu orkar jag inte ta kort). Efter maten ledde jag honom in till badrummet där det var skumbad och tänka ljus överallt, hur mysigt som helst. När badandet fick nog så ägnade vi timmar till att bara mysa med varann, hur underbart som helst. Kvällen avslutades med att älskling bäddade ner mig i sängen och pussade lite på mig, sen var han tyvärr tvungen att åka :( Både jag och han fick iallafall världens bästa alla hjärtans dag. Kärlek till denna dagen och ännu mer till honom!
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0