Bilder från igår kommer lite senare.

Gomorgon mina pärlor. Hur har natten varit? Min har varit fantastisk även om jag somnade 6 imorse haha, ibland är det bara sjukt svårt att somna har jag märkt. Ah, igår iallafall så blev det är super mysig middag på restaurang med älskling, Alexandra, Matilda, Chrille och Ahlin, hur mysigt som helst. Sen bjöd dom mig på bio. Världens bästa vänner har jag, som firar mig såhär. Tackar ännu en gång hur mycket som helst för den underbara kvällen jag fick:)
Älskling följde med mig hem och sov här inatt, sista dagen på lovet nu:( Idag tänkte jag att jag kanske skulle dra till med en liten fika om jag orkar det. Får se sen. Solen lyser ju ute så det är ju lite lockande faktiskt. Nej nu ska jag titta på ett avsnitt av Big Brother, hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0