D som i dålig uppdatering

ph: arkivet

Hej. Förlåt för kass uppdatering idag men jag har inte riktigt haft tid. Rebecca åkte med hem och vi har bakat och kikat på film. Skulle dansat men det får vi ta om en stund istället innan han ska hem. Vid 17.30 tiden så kom Matilda och hennes mamma hit då vi fikade och tjötade en massa. Just nu sitter dom i köket och dricker kaffe. Sen när alla åkt hem så ska jag börja kolla på Schindler's List också, super nice. Någon som vill vara mitt sällskap eller? Aja nog med mig, nu ska jag springa till Rebecca eftersom att hon ropar på mig. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Max

Jävlar vad snygg, har ny bakgrund på mobilen nu

2012-02-16 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0