Han har charm ibland han med ;) ↓

ph: Max Heltorp

Förlåt för usel uppdatering men jag hamnade hos älskling ikväll och kom hem för någon timme. Igår var iallafall jag, älskling, Matilda och Ahlin hemma hos Ahlin. Vi kikade på film och myste fram tills att grabbarna drog ut oss på " apjakt " i skogen. Många skrik och skakade händer må jag lova. Vid 12 tiden kom älsklings pappa och hämtade oss. Väl hemma så blev det sängen direkt. På morgonen idag fick jag åter igen frukost på sängen av världens finaste pojk. Dagen har enbart gått ut på att mysa och ta det lugnt :) Nu sitter jag i sängen och tjötar med Alexandra. Ska försöka komma i säng i tid idag också, för imorgon är det skola och jag känner för att vara pigg för en gång skull. Haha. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0