i mitt stjärnfall, där vet jag att du finns

ph: arkivet

Gomorgon. Inatt har jag sovit kasst som fan, kände på mig att det skulle bli en dålig natt. Har legat ner, vritt och vänt i flera timmar. Förstår inte heller varför jag sitter här, borde göra mig iordning eftersom att jag börjar om 40 min. Får skjuts ändå så jag hinner nog. Efter skolan ska Rebecca med mig hem för att hjälpa mig med några danssteg, vid 18.00 tiden kommer Matilda hit och hennes mamma Nettan för att fika lite med oss, det var så länge sedan jag träffade min kära barndomsvän, så det ska bli mysigt. Annars har jag ingenting mera planerat. Imorgon kanske jag sover hos älskling efter att han kommit hem från lite party, men får se hur det blir :) Nu måste jag snabba mig, hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0