Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag

collage: by me


Idag den 19 februari 2012 så fyller jag hela 17 år, hur underbart som helst. Vaknade av att Janne, mamma och älskling sjöng för mig, fick frukost på sängen och presenter. Ett jätte fint halsband av älskling (ni får bild sen), och 1500kr av mamma och Janne. Just nu står älskling i duschen sen är det dags för mig att fixa mig snabbt för klockan 15.00 kommer alla gäster som ska fira mig. Jag tror aldrig att jag varit såhär glad någon gång när jag fyllt år:D
Kanske kommer uppdatera kasst idag men ni kanske förstår mig, nu måste jag snabba mig, hejdå.
over and out

Justtja, jag fick ett jätte fint inlägg av min kära vän Matilda.
Inlägget hittar ni HÄR

Kommentarer
Postat av: ronja

Grattiiiiiisssss! :D

2012-02-19 @ 18:28:28
URL: http://daysthatmyego.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0