kärlek, drömmar, planer och framtid

Detta är en låt och en bild som väcker så otroligt starka känslor inom mig. Låten fick jag av älskling och jag känner just nu hur mycket det känns inombords. Låten väcker så många underbara känslor, jag kan verkligen inte sluta le när jag lyssnar på den. Han vet hur mycket jag vill ha ett barn, men smarta som vi båda är så tar vi det lugnt eftersom att båda fortfarande går i skolan och inte är redo alls för en liten bebis. Påsamma gång som jag lyssnar på denna låt så ser jag bara bilden framför mig, jag vet inte riktigt varför, men jag gör det bara. Att han en dag ska få hålla mitt barn, att jag en dag ska få skaffa familj med honom är min största dröm. Jag önskar att åren kunde gå fortare, att jobbet kom som serverat, att vi flyttade på en gång. Detta kanske bara är ett tecken på att jag verkligen vill leva med honom, att jag älskar honom påriktigt, för det är just det jag gör. Jag känner mig som nykär än idag, känslorna bubblar i magen och jag blir nervös så fort jag ser honom. Jag fick ett sms av honom där han skrivit att han vill flytta ihop med mig nästa sommar, då jag är 18 och han 17 (han fyller i juli så han är ett halvår yngre än mig), självklart sa jag att jag verkligen ville det och att om vi fortfarande håller ihop då(vilket jag innerligt hoppas att vi gör.) så kommer det att hända. Jag kom och tänka på att han fortfarnade är 17 då och tvekade på om han skulle få flytta sådär då. Igår fick jag ett sms då han skrev att han fick göra det, han fickn flytta med mig även om han vad 17, jag menar han fyller ju snäppet inpå ändå. Alla planer gick som bildspel i huvudet, jag bara såg allting framför mig och lyckan blev större, allt vi planerat ska hända, det ska jag se till nu. JÄVLAR VAD KÄR JAG ÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0