n som i nu var dom borta


ph: jag - cambild

..Och där var de långa naglarna borta. fyfarao vad ont det gjorde att ta bort dom, där jag har plåster på där hade jag fastnat så skinnet åkte av vid nageln, svider som aset kan jag lova. Fick dra med sax under naglarna så dom skulle släppa liksom. Sista gången jag tog av naglarna själv iallafall, nästa gång får jag gå till en sallong för att göra det. Aja, Alexandra är påväg hit. Tänkte egentligen åka till älskling, men jag hinner inte. Ska försöka gå i mig lite mat sen om ett tag ska jag ta bussen för jag och Matilda ska träna. Underbart. Nu ska jag måla klart naglarna innan Alexandra kommer,hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0