Nya pärlor


ph: jag - ni ska få bättre bild

Idag fick jag ännu en present av mina älskade vänner. Dessa fina pärlor fick jag som jag länge velat köpa men inte riktigt kunnat lägga pengar på. Älskar skorna. Dock måste jag springa tillbaka med dom imorgon för att byta till en större storlek. Otroligt glad blev jag, jag som bara älskar skor! Pricken över i blev det med ett par tjusiga skor denna fina dag:). Har förövrigt bara njutit av solen som vi fått idag, blev en fika med Chrille, Ahlin och Matilda också, fantastiskt. Sen kom älskling också men vi åkte hem vid 20.00 tiden någon gång. 21.00 satt jag, älskling och Molly bänkade i soffan för att kika på big brother, och nu är jag hemma igen, redo för sängen. Först ska jag fixa lite underhållning för er tills imorgon. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: L I N N

Skönt att höra! :)

2012-02-26 @ 23:43:52
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0