s som i så ska det vara

ph: arkivet

Sådär, nu är snart denna dagen också slut. Skolan var rätt okej förutom att jag lyckades göra någonting med min vänster arm/hand så den har tappat styrkan, det är jobbigt att röra den och sånt, måste anstränga mig. Haha. Inte så kul egentligen men ah. Har suttit och fyllt i papper och sådant inför imorgon eftersom att jag ska på ett möta då. Vet inte om jag ska till skolan imorgon heller, det beror på hur allting slutar. Aja tillbaka till min dag. När jag slutade kom mamma och Rebecca till skolan och hämtade mig, då drog vi oss hem till mig där det slutade med kladdkaka och några koppar kaffe i soffan med plugg och film, perfekt. Fick en liten köpare också, min älskade vänn Rebecca ville så gärna ha ett linne och en tshirt av mig, varför inte bara sälja dom då eftersom att dom bara hänger i garderoben, haha. Nu ska jag greja lite med bloggen och sen ringa älskling, hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0