59 onödiga tidsfördrivs frågor

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? -  Alexandra Marie Olausson
2.  Ålder? - 16 år (17 imorgon)
3. Längd? - 1.57
4. Smeknamn? - Aleks/Alex
5. Vart bor du? - Trollhättan
6. Vad gör du på fritiden? -  Tränar, sjunger, pluggar, drömmer, är med vänner och finaste pojkvännen♥ 
7. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? -  Kort - du brukar alla fatta haha

8. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - hmm.. ben och mage
9. Vad är du mest nöjd med? - ögonen kanske
10. Vad har du för uppfattning om dig själv? - va?

11. Vad vill du jobba med som äldre? - Hm,  polis, dagisfröken eller ledsagare
12. Hårfärg? - Brunt
13. Ögonfärg? - Blåa
14. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - haha nej inget speciellt
15. Kan du själv säga att du ser bra ut? - helt okej, men det finns snyggare?
16. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska mkt, beror på vad man ska göra

17. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -  beror på när
18. Någon vana? -  Greja med någonting hela tiden
19. Lyckotal? -  Har inget.
20. Vad heter din bästa vän? - Alexandra Handberg
21. Hur många nära vänner har du? - 5 stycken som är mina allra närmaste, Max (pojkvännen), Ahlin, Matilda, Alexandra och Rebecca♥
22. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Hahaha jag är världskänd du vet;)
23. Vet många personer vem du är? - Rätt så många
24. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Nej inte alla
25. När var du senast med någon kompis? - Igår
26. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej
27. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Alexandra (om inte pojken räknas?)
28. Vem sov senast hos dig? - Älskling♥

Romantik:
29. Vill du ha ett förhållande? - Har jag reda!:)
30. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Sånt spelar ingen roll
31. Är du kär? - VERKLIGEN!
32. Tycker någon om dig mer än som vän? - Haha, ja :)
33. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Jag har ju redan ett så ja.
34. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - långt ♥
35. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej, men när jag såg Max första gången dog jag helt och håller, jag tror inte att jag sett någon tidigare som JAG tycker är så snygg/fin eller någonting. Han är finast i världen för mig!♥
36. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja, självklart

37. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? -  I am

38. I din klass? - I am

Från kram till sex:
39. Har du kramat motsatta könet? - Ja
40. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja
41. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja
42. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
43. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
44. Har du pussat den du tycker om? - Ja
45. Har du pussat någon inför folk? - Ja
46. Kysst någon inför folk? - Ja
47. Hånglat inför folk? - Ja
48. Vem var ditt första hångel? - Det minns jag inte
49. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Minns inte, typ 4
50. Vem är ditt bästa strul? - Min älskling♥
51. Och vem är ditt senaste? - Max
52. Ditt snyggaste hångel? - Max garanterat
53. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej
54. Haft sex med någon på offentlig plats? - Beror på hur man ser på det
55. Haft sex överhuvudtaget? - Ja

56. Blivit dumpad efter sex? - Nej
57. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja
58. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Japp!

 


SISTA FRÅGAN!
59. Hur lång tid tog detta? - 10 minuter kasnke ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0