B som i barnfilm


ph: jag

Gomorgon på er. Då var det sista skoldagen och jag har inte varit där på hela veckan förutom i måndags. Tänkte gå dit idag men mor tyckte det var bra om jag stannade hemma en extra dag och går till på måndag. Så får det bli:) Har gjort min lilla morgon övning eller vad man ska kalla det, typ halvt brutit benen av mig. Tänkte få i mig min lilla special i magen nu sen städa rummet och gör mig iordning så jag blir klar i tid UTAN stress. Vid 14.55 ska jag ta bussen och åka till kommun med Matilda för att göra lite ärenden, sen ska jag träffa älskling som sover här inatt. Underbart må jag lova! Aja, nu ska jag äta. Hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0