Bloggtips

Denna blogg tycker jag verkligen att ni ska kika in på. Hon skriver om sin förlorade pappa + sina två våldtäkter hon tyvärr varit med om, men också om sin fritid. Jag fick en kommentar av henne som ledde till att jag fastnade och börja läsa plus titta på hennes video hon lagt ut. Tycker verkligen att hon är en utav de starkade jag pratat/hört om i mitt liv. Gå in och läs, kanske lämna en kommentar till henne. Hon svarar väldigt fort också och håller sin läsare uppdaterade. Hoppas ni blir nöjda, vilket jag verkligen tror att ni blir:) För att hitta hennes blogg så trycker ni på bilden.
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; I will :) <3

2012-01-25 @ 21:43:02
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0