Bloggtips

Jag läser en blogg om en tjejen Vicky Eriksson. Hon är transexuell och går fullt ut med det. Innan jag läste om hennes bakgrund kunde jag inte se minsta tecken på att hon varit en pojke. Tvekade först men sen insåg jag att det verkligen är sant. Har fastnat totalt för hennes blogg nu och jag tycker verkligen att ni ska gå in och kika på den:)
Bloggen hittar ni HÄR eller genom att trycka på bilden nedan.

När hon var en liten pojke                                                                               för några månader sedan
↓                                                                                                                                       ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0