Där jag trivs bäst på sommaren

På ställen där jag kan ta det lugnt, glömma stressen och bara koppla av, vara mig själv, där jag kan sitta uppe på ett berg och kolla ut över öppet hav, se solen gå ner bakom bergen. Eller ute i en stuga, långt bort från stressen och oron, där jag kan ta båten och ro ut, fiska med min far, springa runt i gräset, bada, grilla, basta, spela badminton ute i gräset utan skor med pappa som jag alltid gör. Allt sånt där som får mig att vara jag, och bara skratta. Slippa göra sig fin varje dag, man kan bara dra på sig en stor tröja och springa ut. Sitta nere vid bryggan på kvällarna och se solen gå ner och samma sak tidigt på morgonen fast då ser man istället solen gå upp innan man hoppar i vattnet för ett morgondopp. Det är där jag trivs som bäst. Som på dessa två ställen.
Smögen

Uldricehamn

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Alexandra? :o Fiska?! Du hatar fan att fiska :(

2012-01-09 @ 19:55:44
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv; ja jag börjar imorgon :)

2012-01-09 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0