det du sa

Hej. Sitter i sängen och blev klar för en liten stund sedan. Har tränat i några timmar sedan plockat upp lite i rummet. Älskling skulle komma hem ikväll men han var upptagen med någonting annat eller någonting så ah, det blev inte så idag, men men. Alexandra kommer hit istället så ska vi hitta på någonting kul. Dagen har förövrigt varit skit, har nog aldrig haft en såhär kass dag, varit arg och ledsen hela tiden. Varit borta i en helt annan värld. Nu ska jag sätta mig och skriva lite hemligheter på en annan sida så jag har inte riktigt tid med denna idag eftersom att världen nu är upp och ner för mig. Jag vill inte heller uttråka er med en massa skit så jag hoppar från denna till nästa men jag kommer tillbaka. Hittar ni mig en gång så blir ni aldrig av med mig!
over and out

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

2012-01-09 @ 07:22:49
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: kamilla(;

Jättefin blogg!

Jag har frågestund på min blogg.

Gå gärna in och kolla,

Lämna gärna en liten fråga efter dej,

Kommer svara på frågan i ett videoinlägg!

Tack / Milleeey

2012-01-09 @ 11:32:55
URL: http://milleeey.blogg.se/
Postat av: Isa

Fin blogg! :D

Bloglovin' byte? :)

2012-01-09 @ 14:08:55
URL: http://isagullbekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0