E som i efter ett bad

ph: Fanny Lindblad - Collage: by me

Underbart. Kom nyss upp ur ett lugnt och stillsamt, varmt bad. Att sjunka ner under vattnet och inte höra någonting förutom tystnaden är nog det bästa som finns. Det är så otroligt skönt att koppla bort allting ibland. Så om en liten stund så ska jag lägga mig ner i sängen för att försöka sova tidigt så jag för en gång skull kanske kommer upp i tid också. Imorgon är det skola och efter den så ska jag iväg och handla med min mor, ska kanske införskaffa mig lite nya kläder också när jag är ute och ränner, alltid lika kul liksom ;) Nej nu måste jag springa och göra en kopp te innan det är dags för sängen. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0