HELVETE HELVETE HELVETE - dagens händelse

Jag tror inte jag gråtit såhär mycket på länge! JÄVLA SPINDLAR. En söndags eftermiddag, slö och redo för en varm och skön dusch..trodde jag. När jag ställer mig i duschen och blöter ner håret så tittar jag upp mot taket, vad ser jag?!
EN STOR JÄVLA ÄCKLIG SPINDEL SOM SITTER DÄR OCH ÄR SÅ JÄVLA HEMSK. Jag tror aldrig en tjej varit så snabb ur en dusch som jag var idag. Vart är min man när jag verkligen behöver honom? Nu är jag rädd påriktigt. Låter sjukt mesig nu men spindlar  i mina ögon är som monster. JAG ÄR HELT SJÄLV HEMMA OCKSÅ, DET GÖR JU INTE SAKEN BÄTTRE PRECIS! FUCK :( Vågar inte ens gå in i badrummet igen. Fyfan, den var vidrig. Det hade varit bättre om den inte varit så jävla stor och fet. Nej, fyfan nu är jag rädd. Tårarna sprutar. DÖDA ALLA JÄVLA SPRINDLAR NU FÖR FAN!!!!!!!!!!! DOM TAR DÖ PÅ FOLK!

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Så lite =)

2012-01-22 @ 16:10:24
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0