Jag gråter bara i regnet

Gomorgon eller vad man ska säga. En natt utan sömn, jo 15 minuters sömn fick jag. Har nyss varit ute och sprungit 2km och gått powerwalk 1km, kan ju säga att den där konditionen som en gång fanns försvann vid några års rökning. Duktig som jag är har jag slutat nu, rökte senast i söndags så några dagar nikotinfri är jag iallafall. Tror nästan att älskling lyckats smitta mig också för jag börjar få ont i min hals, känns som om jag har feber, dock mår jag sjukt illa nu också men det brukar gå över framåt dagen. Just nu skulle jag vilja lägga mig under täcket och sova några timmar men icke, skolan är ju igång nu. Ska egentligen upp om ungefär 45 minuter men nu är jag ju redan vaken så jag ska ta och hoppa in i duschen strax om jag orkar. Detta får bli en seg dag. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0