JAG HAR INTE TID MED DETTA

Jag blir så irriterad. Jag har inte varit sjuk såhär på hur länge som helst. Under dagen har jag kännt mig kass som bara den men har bara sagt att det är på grund av att jag är så jävla trött. Visst, nu på kvällen insåg mamma att det är sjuk jag är. Vilket är kasst för jag hinner inte med det nu. Frågan är om jag ska vara hemma imorgon eller inte, jag vill inte vara hemma men det kan ju vara värt det. Även om jag är hemma så ska jag iallafall bort till Matilda och fixa lite saker med henne och älskling. Nu ska jag försöka sova lite i hopp om att det ska bli bättre tills imorgon. Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är kanon med mig :) Har du gjort nåt kul idag? :)

2012-01-25 @ 00:16:58
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Gabbe

älskar din header =D

2012-01-25 @ 08:39:21
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0