K som i kylig dag


ph: syrran - det var verkligen längesedan det var såhär otroligt kallt.

Sitter i skolan och har ont i ryggen som en jag vet inte vad, känns som om den ska gå av när som helst eller liknande. Slutar om ungefär en halvtimme och då är det maaaaat som gäller må jag lova. Längtar som bara den tills vi slutar så jag bara kan åka hem och lägga mig, plugga, och sånt som är så underbart när det väl är klart! Älskling har blivit sjuk igen också och kanske ska opereras, hatar det. Även om jag vet att det kommer gå bra OM han väl gör det så gillar jag inte sjukhus och sånt, vet inte varför men det bara är så. Hoppas han blir bra snart iallafall♥ Nej nu är det dags att jobba vidare här så vi får någonting gjort, haha. hejdå
,
over and out


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Undrar om du skulle vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/ Dåligt? Alltid kul med andras åsikter!



Gillar du inte sånna här kommentarer ber jag om ursäkt! Hoppas du har en bra måndag! Kram (:

2012-01-30 @ 13:29:51
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0