miss you boy

Hej. Nu är jag hemma igen efter några ett par timmar på Överby med brodern min. Han fick köpt två par byxor och en tjock stickad as snygg tröja :) Sen köpte han ett par skor till mig som en tidig pressent (fyller år om en månad), hur snällt som helst. Ni ska få bild på dom senare när jag har tid med det. Nu ska jag hjälpa till att laga mat sen städa och plugga lite :)  Håller tummarna för att älskling ska komma hit också vilket han säkert inte kan eftersom att han är sjuk, jävla blä säger jag. Saknar att få mysa med honom. Justja Cattis beställde en sak till mig förut, vad det är får ni se sen :D Fick det för att jag agera ledsagare och följde med min bror till Överby (från pappa och cattis), super snällt av dom, riktigt glad. Nej nu ska jag sätta fart. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0