nattblogg

Som vanligt så kan jag inte sova, har försökt men vänder och vrider bara hela tiden. Så jag ska vara vaken hela natten vilket gör att jag kommer somna tidigare på kvällen på grund av att jag är så trött. Super bra. Vet dock inte vad jag ska göra i alla dessa timmar. Ska iallafall ansöka till Solosång idag (senare) när mamma kommit hem från jobbet och jag är hemma igen :) Det är många timmar kvar men ändå;) Sen ska jag söka till piano också men det gör jag efter att jag fyllt år någon gång. För nu är det mycket på schemat fast egentligen inte. Har skickat in anmälan till dansen som jag börjar i med min vän Rebecca i februari, sen sången, ska hinna med skolan och allt pluggande också så nu får jag tagga ner lite:) Piano ska jag börja spela INNAN sommaren iallafall det är jag bestämt för. Sen måste jag ta upp mitt gitarrspel också men intresset är inte så stort, piano och sånt ligger på första plats nu:) Och dansen såklart. Har ni någonting ni älskar att göra? Skriva, rita,sjunga,dansa eller någonting annat.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0