nattfördriv

Det gick verkligen inte bra alls med mitt sovande. Fastnade i telefon med Alexandra istället sen försökte jag på med att komma ner i splitt. Sen har jag kommit på att jag är grymt svag i hela kroppen alltså, jag tappa bort mina muskler tror jag. Efter 80 armhävningar och 120 situps så är jag slut. HAHAHAHAHAHA! Ah, men vafan jag har inte tränat på sådär några år;) Får anlita älskling som privattränare tror jag. Han vill ju att jag ska få lite muskler så han lär ju inte bli ledsen. Har ju lovat att han ska få träna mig i boxning, men det får han faktiskt vänta med lite säger jag. Haha. Jag får ta en sak i taget. Nej nu ska jag  sysselsätta mig med någonting så jg blir trött. Hejdå era nattugglor!!!!
over and out

Kommentarer
Postat av: aamandaolivia.devote.se - foto mode vardag

sv: på H&M finis! :)

2012-01-20 @ 09:20:42
URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0