S som i så ska det gå till


ph: jag

Sitter här och väntar på att Matilda ska komma hit och snacka lite skit med mig:) Skulle träffat Alexandra också men det blev inte riktigt så. Jag och Matilda ska träffa grabbarna sen om det blir som vi vill, man vet ju liksom aldrig med dom, hahaha. Tycker lite synd om pojken min också eftersom att han har träning och förtillfället är han ute och springer. Tur att jag inte går i fotboll och behöver bli dödat sådär, hahaha. Faktiskt hade jag egentligen också velat ut och springa idag men det känns inte som rätt väder för min vilja till det, haha;). Nej, nu ska jag hämta någonting att dricka och sen kika på film tills Matilda kommer. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0