saknar honom så kroppen lider

Hej och förlåt för dålig uppdatering idag men jag försov mig imorse så var tvungen att snabba mig vilket gjorde att jag inte alls hann med bloggen :( Har varit hos doktorn idag också, skulle kolla min andning för jag får svårt/jobbigt för att andas ibland vilket blev värre idag, så mor fick dra med mig. Gjorde min andra och sista blodprov (i fingret) i hela mitt liv, tycker verkligen att det är hemsk när man inte alls vet vilken sekund det kommer sticka till utav bara fan. Rycker alltid till lika mycket. Det var inget fel på mig iallafall tyckte dom. Om jag får jätte jobbigt för att andas, det är som ett stopp i bröstet och det gör mig riktigt yr, är jag helt normal och frisk då? Jaja, lyssnar på doktorn då slipper jag ju åka dit iallafall. Saknar min älskling riktigt mycket nu. Hade det gått hade jag tvingat hit honom ikväll så att han kunde kolla på film med mig och då kunde jag sovit i hans famn, men inte för han är ju sjuk vilket gör att han inte kan komma hit, bläää:( Nu ska jag göra mitt 8322 försök till att kika på filmen TRUST, lyckas aldrig kolla klart på den så nu jävlar ska vi se på detta. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Pipig och svår andning är en del utav ''årets'' förkylning. Och en hosta som håller i sig hur länge som helst. De du ska vara vaksam över är att det inte övergår i myckoplasma, för det har blivit ett jättevanligt virus som går nu!



Krya på dig! Saknar dig <3

2012-01-13 @ 15:40:16
URL: http://becciiish.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0