slocknar

ph: jag

Sådär nu är jag snart redo för skolan, eller ja. Trött är jag än, inte lite heller jag ser knappt vad jag skriver här och jag somnar när som helst känns det som typ. Ska snart dra upp Alexandra så att vi kan sätta oss vid bordet och äta lite frukost.
Vanilj Yoghurt, hallon,banan och juice = perfekt.

Vet inte när jag skriver här igen, det blir någon gång efter skolan om jag inte kikar in en snabbis. Älskling kanske smyger in om han inte är allt för sjuk. Vi får väl se. Nu måste jag äta innan jag dör helt.

Kommentarer
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Hej!

Önskar dig en bra dag. :)



Jag bloggar om min kamp om att överleva. Få se mina barn växa upp!



Kika gärna in mitt inlägg om Bloglovinbyte och Länkbyten. Har 500-800 läsare/dag. :) Tävlingar förekommer också.



KRAM

2012-01-12 @ 07:37:09
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0