stäng dina ögon

ph: jag

Gomorgon, sitter i  sängen med Alexandra och vaknade precis. Måste verkligen vända på mitt dygn,såhär länge får jag faktiskt inte sova. Aja, igår kom Alexandra till mig runt 3 tiden. Vid halv 4 åkte vi till älskling sen Överby där jag fixade mina naglar. Sen motte i upp kära Ahlin och Matilda. Vid halv 12 tiden släppte vi av dom andra och då var det full fart för att hämta upp andra sköna typer och skratta kan jag lova att jag fick göra, herre min skapare. Kom hem mot 3 någon gång och då var det pang dom ner i sängen. Idag vet jag inte alls vad som händer, kanske hem "gå hemma och strosa dag". Vi får väl se:) Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Lina Wiklund

Oj det var rätt bra ändå ju! :)

2012-01-03 @ 12:23:45
URL: http://liniswiklund.blogg.se/
Postat av: elsa!

jappp sj '?:D

2012-01-03 @ 13:15:57
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! Tänkte bara kika in och säga att jag ikväll börjar med att tipsa om filmer och serier på min blogg! Kommer tipsa om en ny film/serie varje dag kl 19:00! :D



Har du filmbrist? Har du svårt att komma på filmer? Har du hört talas om en film du inte kommer ihåg vad den heter, men vill se den? Eller vill du helt enkelt bara ta del av filmer som jag tipsar om? Då är "Film&serier"-kategorin, som finns på min blogg, prefekt för dig!



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2012-01-03 @ 15:32:12
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0