tusen stjärnor


ph: jag


Det ända jag gör på eftermiddagen efter skolan och på helger så har jag somnat. Jag äter som jag ska och jag tränar någon gång varje dag men jag är lika trött hela tiden, det borde väl vara någonting. Får väl ta reda på detta eller bara hålla mig vaken tror jag. Sitter i allafall i soffan och kollar på Taran och den magiska kitteln. Ibland är jag lite töntig men men. Måste städa mitt rum också, det ser ju far åt helvete ut. Det blev inte så att älskling kom hit, och jag hinner inte åka dit förens senare och jag måste ju sova hemma eftersom att jag ska komma upp i tid för att träffa Matilda. Ah, får träffa honom nästa vecka och hoppas på att han är frisk då. Nej, nu måste jag göra någonting så att jag inte somnar. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0