vrål

ph: arkivet

Säg inte att jag lyckats bli sjuk bara. Har inte varit RIKTIGT sjuk på år och dar och nu bara sådär?  Hoppas fan inte det, har inte tid med sådant nu. Har iallafall varit hos älskling med Matilda och Ahlin men vi drog sedan och då mötte vi upp Chrille för en sväng hem till Ahlin men vi kom inte så långt, eller  jo men när vi var framme stod Alexandra och väntade på oss med bilen så jag och Matilda smet ifrån pojkarna en stund;) haha. Blev även en runt tur i skogen VILKET INTE VAR KUL ALLS, EFTERSOM ATT IDIOTERNA AHLIN OCH CHRILLE TYCKTE DET VAR KUL ATT SKRÄMMAS I EN SVART SKOG. JÄVLAR!.
Vi hade polisfölje, fast...Denna gången var det vi som jagade polisen, riktigt kul faktiskt, haha. Nu ligger jag i sängen med värk i hela kroppen, dundrans skön. NEJ. Jag överlever ändå, någon kärring är jag ju inte. Imorgon är det skola igen och dit ska jag gå om jag inte blir sämre vilket jag hoppas på att INTE bli. Så tråkigt att bara vara hemma när man inte får något sällskap liksom. Aja, har ingenting mera att skriva nu. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Heej!

Jo, de är bara bra! Har legat sjuk fast börjar piggna på mig nu :)

Hur mår du själv? Måste ses någon dag och ta en fika eller något!!

2012-01-17 @ 10:32:04
URL: http://becciiish.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0