when we dance, we dance for the world

Nu sitter jag här och såg precis att det är 3 veckor kvar tills jag börjar i dans igen fast denna gånge i en ny dansgrupp. Jag gick i dans med mina vänner, vi startade en egen dans grupp men av olika anledningar så hoppade jag av. Nu har jag och min käraste barndomsvän Rebecca sökt till en ny dans som börjar den 6:e Februari om jag inte minns helt fel, och jag längtar som en tok må jag lova nu! Vi sökte till Streetdance/hiphop på medborgarskolan så detta ska nu bli super grymt ;) lite nervös är jag, men det kommer bli värre. Haha. Har iallafall suttit och kollar dansklipp i någon timme nu och längtar med och mer för varje minut som går alltså! Aja,nu ska jag fortsätta kika. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är sååå taggad :o

2012-01-18 @ 14:58:06
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0