Det var det som hände

Gomorgon, och ja jag vaknade nu. Igår var det helgalet men roligt. Kvällen började med en fika på Strandgatan med Matilda sen åkte jag hem vid 22.00. Då älskling kunde komma hit fram tills att han ringde och drog med mig till någon brud jag inte vet vem det är. Vi åkte dit med Chrille och Ahlin och där visade sig fest. Känner mig stolt över en sak och jag har även bevisat en sak. Under kvällen/natten var jag 100% nykter även om jag kunde dricka, jag gick på magkänsla. Men jag hade så otroligt kul de timmarna, roligare än många andra fester och jag träffade en massa roligt folk. 04.00 tog jag och älskling cyklarna hem och jag somnade runt 7 tiden imorse, så min anledning idag var bra;) Nej nu ska jag dra upp pojken, hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0