Dom som aldrig tänker

Mamma, Janne och Anita går ut. Klockan är 23.00 på kvällen och det drar sig in mot natten. Jag sitter helt själv i mitt rum utan minsta aning om vad som händer utanför i mörkret. Ingen fråga om det var okej att alla drog hemifrån utan alla bara gjorde det..Jag är svin rädd, magen värker och händerna skakar, jag är helt själv. Älskling är inte hemma, inte ens i Sverige så honom kan jag inte prata med, Alexandra säger att hennes hund är sjuk så hon kan inte ta bilen hit från sin pappa, Matilda är i sin stuga, ingen är hemma, ingen kan vara här, alla åker bort och jag stannar kvar. JAG VILL INTE VARA SJÄLV, INTE SÅHÄR SENT NÄR DET ÄR MÖRKT. Jag vågar inte gå ut ur rummet för jag är rädd. Idioter som bara åkte, glömde dom att jag satt här själv? Verkar som det..

Kommentarer
Postat av: matilda

sorry bro :(<3

2012-07-15 @ 00:05:12
URL: http://maaatildaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0