Gothia cup

ph: Max Heltorp - detta  är dock de yngsta vill säga hans kusin - de blåvita 
 
Hej! Nu är vi båda hemma och sitter inne på mitt rum redo för att mysa ner oss i sängen framför någon trevlig film. Dagen har varit kanon verkligen. Jag, älskling, hans syster och pappa åkte till Göteborg där vi mumsade i oss mat först och sedan vidare till det vi gett namnet Gothia cup. Det var nämligen så att hans kusin spelade och hans gudfars son eller vad tusan det nu var, tror vi åkte dit för att kolla på kusinen och han var riktigt grym för att vara 12 år gammal, blev förvånad. Alla var riktigt bra, men det var dock ett lag jag spärrade upp ögonen för, shit vad de små kan. Aja, nog med det. Vi drog oss hem vid halv 19.30 då kebab tallrik stod på schemat, haha. Så det bjöds det på hos älskling och sen drog vi oss till mig. Efter en promenad så känns nu ögonen väldigt tunga så sängen ropar efter oss. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0