Jag beskriver natten med ett ord → GALET

ph: Rebecca - bild på en olyka vid Torget i Trollhättan igår, fytusan vilken otur 
 

Godmorgon för er som nyss klev upp. Jag kan säga att vår natt var galen. Älskling och Ahlin kom till mig och Rebecca på Strandgatan och fikade lite igår kväll sen åkte vi hem till älskling tills mamma kom och hämta mig och Rebecca. Drog i oss lite mat och vid 00.30 åkte vi och träffa pojkarna igen. Jävlar jag kände mig nästan som en agent eller någonting. Vi klättrade upp på N3's tak och sprang ÖVERALLT. Vi var tilllslut uppe på taket över våran skola och över Nohab, ja jävlar. Det var högt och jag må säga att jag var LITE rädd men satan vad kul jag hade. Tvekar inte på att göra om det. Fan vilka äventyr jag är med om när jag hamnar med dom,hahahaha. Var hemma runt 04.00 tiden så jag och Rebecca stendog i sängen. Nu har vi lagat mat och dragit på oss bikini. Ska släga på mig en tröja och shorts sen är det dags för att handla saft och kakor sen spela badminton. Underbara dag. Bilder från igår kommer lite senare. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Ida Dahlberg

Jag ska låsa bloggen för att jag kan inte skriva vad jag vill utan att Daniels x dampar totalt på daniel så jag måste ta bort inlägg efter inlägg hela tiden. Självklart kan du få lösen osv när det blir aktuellt så du kan läsa! :D KRAM!

2012-07-26 @ 15:52:35
URL: http://idadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0