Jag söker sol

ph: Angelica -  från Grekland
 

Godmorgon. Inatt drömde jag om när vi var i Grekland, fyfasiken vad jag vill tillbaka dit:( Värmen, maten, hotellet, poolen, folket, affärer, stranden, havet, allt. Det var helt perfekt och jag tackar inte nej till att komma dit igen, så underbart. Aja nog med mitt drömande. Sitter och äter frukost, jordgubbskräm med mjölk, super gott. Kikar lite på Andra Avenyn och väntar på att älskling ska smsa och säga att han är vaken. Ska åka till honom sen innan han ska iväg vid 17.00 så han får sin present och massa kramar och pussar, det är ju faktiskt hans dag idag. Jag älskar verkligen födelsedagar, när man ser någon växa upp och bli äldre, lycklig och glad över att det är ens egen dag, få bestämma lite mer än vanligt osv. Tiden är knapp men om 11 dagar ska vi fira hans födelsedag med vänner, skulle gjort det denna helgen men pojken ska på fotbollsläger så vi fick skjuta fram det en vecka:) Längtar tills dess faktiskt.  Nej nu ska jag kika vidare och äta min kräm, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0