Matlagning

Söndag..Tråkiga söndag. Idag har jag legat i sängen hela dagen tills jag kände att det inte gick längre så jag åkte till affären så nu har jag precis gjort klart maten och det blev tacos idag. Bjöd hit lillasyrran också, så hon kommer dit. Efter maten ska vi fixa med mandelkubbar och chokladkaka som jag ska göra.  21.00 ikväll är det gymmet som gäller för mig och sen tidigt i säng idag så jag är vaken för imorgon ska det fasiken hände någonting. Ska träffa Matilda och Lisa, ta en kaffe och tjöta. Sen kommer älskling och då ska vi äta på Subway i think (OM han kommer imorgon), vet inte om brudarna ska med, det får pojken bestämma:) Han hörde av sig förut och bara skrev att han saknade mig massor, saknar faktiskt honom också, super mycket! Nej nu ska jag trampa till köket. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0