outfit med text

ph: jag
 

Sitter och väntar på att världens segaste pojk ska säga att dom är påväg så att jag kan åka in och kika på hur fallens är i år. Regnet är med oss i år igen, men det är ju rena vanan nu faktiskt. Ska ringa Emma snart också och se när hon tänkt komma till Trollhättan. Vet inte när jag kommer hem men det är väl sådant som märks medans tiden går. Vet iallafall att vi ska se på några artister från 19.30 fram till jag vet inte när, haha. Nej nu ska jag smsa de och ringa människor som inte gillar att svara mig idag. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den tröjan? assnygg!

Svar: Det är faktiskt en klänning som jag vikt upp. Köpt på Nelly.se:)
alexandra

2012-07-24 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0