Rusande frågor

Sitter här med tusen tankar i hjärnan. Det är verkligen allt. Tänk om jag inte får biljetter imorgon, vad gör jag då, undra när älskling hör av sig, ska jag dricka med kaffe, vart är Hanna nu (en vän som tog sitt liv), varför stanna hon inte kvar, vad gör mamma nu, undra hur skolan blir i höst, vad ska jag göra hela natten när jag inte får sova, ska jag ta en till kopp kaffe. Ja, ni märker. Jag tänker på precis ALLT. Det rusar i huvudet, inte negativa tankar, utan bara en massa funderingar. Kikar på Big Brother avsnitt också. Längtar tills danserna  börjar, ska bli skönt att röra på sig. Sen funderar jag på om jag ska dra med älskling till gymmet på morgonen. 05.00 alltså! Shit tankarna blir för många och det går inte att skriva för allt blir en röra,haha. Försöker sen igen, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0