Tack min vän ♥


Glädjetårarna är inte långt borta nu. Detta gör mig så sjukt lycklig. Att klicka sig in på sin blogg av ren rutin och sedan mötas av denna kommentar får än att stanna upp och bli helt varm i kroppen. Matilda (klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg), dina ord värmer verkligen, du gör mig otroligt glad. Min väg hit har verkligen varit en uppförsbacke, men du är en av de två personerna som har hjälpt mig upp till slutet av backen, och det tackar jag gudarna för. Varje gång det varit någonting så har du slängt dig på luren med frågor, svar och funderingar, du ställer alltid upp för mig  när som helst på dygnet och jag vet inte hur jag ska tacka dig. Jag gör det om och om igen men det kommer aldrig komma till punkt för så mycket du betyder för mig är riktigt svårt att förklara. Du får bara leva med det. Ditt hjärta är gjort av guld och jag är så glad att du är en av de personerna som tog mig hit. Idag trivs jag med den jag är och jag är inte långt ifrån toppen nu, jag är snart den stjärna som lyser starkast på himlen, och det hade jag aldrig varit utan din hjälp. Jag älskar dig min vän, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0