Vi dansar i regnet

ph: jag
 

Usch vad det regnar ute, blir så less. Kom precis hem igen efter att jag och Matilda tog en tur till solariet. Tänkte egentligen dra mig till gymmet men jag har verkligen tappat lusten så det får bli imorgon istället. Matilda åkte till några andra och jag drog mig hem till mig. Kom hem genomblöt så får väl inom kort slänga mig en snabbis i duschen, haha. Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Ska kika på någon film och bara ta det lugnt tror jag. Nu har jag ingenting mera att berätta för er, så ha en trevlig och blöt kväll, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv,
1. Jag tycker fortfarande att det är drygt och elak att dra någon över internet så.
2. Visste inte att Emma gjort något likadant.
3. Vilket betyder att jag tycker samma om
Henne om hon nu gjort det. Påstod aldrig att jag bara tycker så om dig. Right?

2012-07-31 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0