Vi fyller staden

ph: Max Heltorp
 
Herre alltså. Jag tror aldrig att Trollhättans torg varit såhär fyllt av folk, knökat i hela stan. Var där på dagen, åt Subway med älskling och kika runt men sen blev det för tråkigt så vi drog oss hem till honom en sväng sedan mötte vi upp Emma och trampade oss iväg till en kompis och var där tills Alexandra kom och hämtade oss tre. Vi åkte in till stan för tanken var att vi skulle kolla på Loreen men det var så mycket folk att det inte var värt det så vi tog oss en tur runt. Älskling åkte hem ett tag för att äta då jag och Emma stannade kvar tills vi tröttnade och gick hem till älskling. Nu sitter båda och tjötar om någonting i mitt rum och båda stannar här inatt. Vi hörs imorgon för nu ska jag ge datorn vidare till Emma. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack :)

2012-07-21 @ 22:58:33
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0