Vi kommer aldrig likna några andra

ph: Max Heltorp - ibland är vi charmiga också
 

Nu har jag kört en runda badminton med mamma, shit tillslut blir det faktiskt lite jobbigt men riktigt kul. Vi körde 6 omgångar och jag vann alla! Grym eller vad? Vi avslutade med att äta glass och jordgubbar, riktigt gott:) Nu sitter jag här med nymålade naglar och leendet på läpparna. Ska hoppa i säng om SENAST en timme, sen är det upp tidigt för att trampa iväg till gymmet en sväng. Nej vi hörs sen i mitt godnatt inlägg. Hejdå:)

Kommentarer
Postat av: din mongolidvän <3

Här sitter jag och har tråkigt i stugan och kollade bak i ditt arkiv, från när vi träffades första gången. Jag minns fan inte hur du såg ut om jag bara tänker... men jag vet att ditt hår var kort och du hade killstil. När jag såg bilderna blev jag helt jävla mållös. Du har kommit så långt, kommit så långt i sökandet till dig själv. Och du är så jävla fin. Din hy har förbättrats så jävla mycket, ditt leende, din kropp, kroppshållningen, ögonen, ALLT! Jag är så stolt att jag har funnits med på vägen och jag ville bara att du skulle förså hur jävla mycket du betyder för mig, jag har inte sagt det tillräckligt många gånger. Tack för alla gånger du har backat upp mig och vart mina kryckor när jag inte kunnat stå. Du vet att jag gör detsamma. Jag älskar dig alexandra, min fina vän. Natt som dag!! <3

2012-07-12 @ 23:28:29
URL: http://maaatildaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0