Göteborg - MTV World Stage - Midsommar

ph: Max Heltorp - från igår
 
 
GOMORGON! Bloggade ju aldrig när jag kom hem, men jag stendog verkligen. Gårdagen var helt fantastisk. Åkte 14.20 från Trollhättan mot Göteborg och okej, buss resan var kass eftersom att det var rätt exakt 50 grader på bussen och inga fläcktar. Killarna satt utan tröja medans svetten rann över ansikte och ryggar, mitt hår blev blött i nacken och ryggen var ett hav. Jag menar det verkligen bokstavligt. HEMSKT. Väl framme så tog jag och älskling oss en Cola och jag en Kaffe, de andra käkade men vi var inte hungriga. Timmarna gick, vi kikade runt lite och bara hade det bra i värmen. När klockan närmade sig 18.00 tiden kände jag och älskling hur det kurra i magarna så vi slängde oss in på Burger King. Sen bar det av mot Götaplatsen. Allt drog tillslut igång och hela gänget stod bland flera tusen folk. Kan ju säga att för mig var höjdpunkten Loreen när hon körde euphoria, då blev det en jädrans fart på publiken. SJUKT BRA! Vi gick innan sista skulle visa sig och hann därför med en tidigare buss hem. Så jag var hemma redan 00.30 någon gång, där tog min gårdag slut i kort sammanfattning. Måste bara få säga TACK till alla som var med igår, fyfaaaaan vad roligt det var! Dans, skratt, sång, skrik, musik. Roligt som satan. Åter igen tack:)

Nu är det fredag också, midsommar och allt. Jag ska faktiskt snart börja göra mig iordning. Klockan 12.00 ska jag vara hos älskling för vi och älsklings  familj ska åka iväg till några dom känner. Där ska vi äta och allt sådant mysigt sen åker vi hem i eftermiddag om vi får tråkigt eller om det  blir regn, annars stannar vi till senare:) Jag sover hos honom idag, så bloggandet blir inte så bra, men det är ju faktiskt midsommar. JAG VILL HA EN KRANS. Får aldrig det heller. Jädrans skit. Jaja, jag får le ändå. :) Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Men ååååh du skulle kommit fram :D aja sjukt kul att höra iallafall! Gud vad glad jag blir ♥ hoppas du hade det grymt på konserten (ser ut som det i inlägget när man läser) :) Kramkram

2012-06-23 @ 12:47:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0