Här är jag


Hej. Förlåt för uppdateringen men har inte riktigt haft den tiden till det idag. 09.30 imorse ringde älskling och då var det dags för att åka till Subway för att äta frukost med honom. Riktigt värt:) Sen träffade vi Alexandra en sväng och efter det tog vi en promenad hit och kolla på film. För cirka en halvtimme sedan åkte pojken och jag har nu dragit på mig jeans shorts och linne. Skiter i vilket väder det är, nu är sommar Alex här;) Haha. Om en timme kommer bror hit för vi ska fira honom eftersom att han fyller år idag. Det blir grillning och sen avslutar vi med glass och jordgubbar. Helt fantastiskt. Nej nu ska jag ta tag i mitt liv. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0