klassbollen på G

Världens finaste cover. Dör!
Gomorgon. Sitter i Matildas säng, redo för lite fotboll;) Hennes lillasyster ska vara med och Matilda ska vara tränare, då behöver man ju alltid en åskådare, hahaha. Sen kommer älskling dit som ska dömma så lär träffa honom också:) Igår var jag och flickorna på strandgatan ett bra tag och myste, tjöta och skratta som bara den. Sen cyklade vi hem till Matilda, men nu måste jag dra mig. Hejdå. Vi hörs sen.
Just det..Bilderna från Grekland gick inte att ladda upp igår så ni får dom ikväll.
over and out

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Jag var på Korfu :) Kram

2012-06-02 @ 14:00:48
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0