Leendet lyser

ph: syrran

Hej. Lämnar min dator till pappa imorgon så jag får väl passa på att blogga lite nu under eftersom att jag inte kommer kunna göra det förens på onsdag typ. Mor och dom kom en med en ny One Piece till mig (en jump in), en mysig kaffe/te kopp, eyeliner och imorgon ska jag syrran och älskling ut till Överby för jag ska köpa shorts om dom passar mig i smaken och sen en klänning om den kommit in än:) Dagen slutade ju helt perfekt, får hoppas på att morgondagen blir bra också då:) Imorgon kommer del 5 av greklands bilderna också. Nu ska jag göra min en kopp kaffe och mysa. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: ronja

va var det för konstiga människor jag såg på bussen här om dagen? ;)

2012-06-10 @ 21:21:43
URL: http://www.perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0