Something Beautiful


Gomorgon på er. Eller det kanske är sent att säga det nu, men jag säger det ändå;) Sov hos älskling inatt och vi somnade lite senare än tänkt. Kikade på en jätte bra dokumentär och sen avslutade vi med The Grudge 3. Tycker filmerna är värdelösa men 3:an blev jag fan liv rädd utan. Låg med täcket över huvudet, ahaha. Aja, vi somnade runt 3 tiden någon gång och vaknade inte förens vid 11.00, men det var skönt att få sova lite extra faktiskt. Vi tog oss en morgon dusch och sen blev det frukost ute på altan, super mysigt må jag lova! Ikväll ska jag ta mig ett riktigt gympass tänkte jag och sen vet jag inte om jag kanske träffar älskling och sover med honom inatt igen. Älskar att vara med honom, blir så glad och mår så underbart då! Aja nu ska jag ladda ner någon barnfilm som jag ska tönta mig med. haha. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0